موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران .
سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
13:54
[ ]
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران
دسته: کامپیوتر و ITبازدید: 91 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 41 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران
قیمت فایل فقط 8,000 تومان
چكیده
تجارت الكترونیك و شاخه های متعدد آن در قرن حاضر از ضروریات چشم ناپوشیدنی میباشد. لذا برای استفاده از این فنآوری نوین، لازم است عوامل محیطی بعنوان زیربنا مورد بررسی و مطالعه و بازنگری قرار گیرند. برای رسیدن به این منظور لازم است ابتدا عوامل و در واقع موانع محیطی شناخته و اولویتبندی شوند، سپس ضریب اهمیت هر كدام را معین كنیم و با ارایه راه حل در نهایت الگویی جهت پیادهسازی مناسب تجارت الكترونیك ارائه نمائیم.
در این طرح پژوهشی نیز سعی بر این شده است که به این هدف نیل شود.
قیمت فایل فقط 8,000 تومان
برچسب ها : موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران , , تجارت الكترونیك
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]