موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران .

سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
13:54
مهندس

موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران

موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 91 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 41 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20

موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

چكیده

تجارت الكترونیك و شاخه های متعدد آن در قرن حاضر از ضروریات چشم ناپوشیدنی می‌باشد. لذا برای استفاده از این فن‌آوری نوین، لازم است عوامل محیطی بعنوان زیربنا مورد بررسی و مطالعه و بازنگری قرار گیرند. برای رسیدن به این منظور لازم است ابتدا عوامل و در واقع موانع محیطی شناخته و اولویت‌بندی شوند، سپس ضریب اهمیت هر كدام را معین كنیم و با ارا‍یه راه حل در نهایت الگویی جهت پیاده‌سازی مناسب تجارت الكترونیك ارائه نمائیم.

در این طرح پژوهشی نیز سعی بر این شده است که به این هدف نیل شود.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران , , تجارت الكترونیك


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طرح توجيهي,پروژه كارآفريني,كارآفريني, كسب كار,طرح توجيه فني است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]