ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامي بيمه ايران
پنجشنبه 24 آبان 1397
1:08
[ ]
ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامي بيمه ايران
مقدمه: مطالعاتي كه در رابطه با علل موفقيت سازمانها بعمل آمده است. حاكي از آن است كه كيفيت انتظارات بيشتري از خدمت در اين سازمانها ،به مثابه يك موضوع مهم مطرح بوده و تمامي فعاليتهاي سازمان در جهت تأمين آن هماهنگ مي شود. مشتريان عامل حياتي هر تجارتي هستند و كيفيت خدمات مي تواند مشتريان را راضي و آنها
[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]